رفتینگ آنتالیا بازگشت

travel  

 

  رفتینگ آنتالیاتا

 حالا هر چه از آنتالیا شنیده اید، ساحل بوده و ساحل اما حالا می خواهیم از این شلوغی ها و تکرر دور شویم و گشت و گذار در طبیعت زیبای اطراف آن را تجربه کنیم. می خواهیم تفریح پرهیجان رفتینگ آنتالیا را تجربه کنیم و چند ساعتی هیجان و خاطره ی خوش را با هم داشته باشیم.

از رفتینگ (Rafting) چه می دانید؟

رفتینگ همان قایق سواری روی رودخانه های پر جوش و خروشان است، در رفتینگ شدت امواج رودخانه تا حدی است که باعث بوجود آمدن کف روی آب می شود و به همین دلیل به آن قایق رانی روی آب های سفید هم می گویند. محل رفتینگ آنتالیا، رودخانه ی اطراف شهر است، شدت این رودخانه تا اندازه ای است که در خیلی از جاها اصلا نیازی به پارو زدن شما نیست و این شمایید که با جریان آب همراه می شوید.

 رفتینگ در واقع یک تفریح گروهی است که در آن ۲ الی ۸ نفر سوار بر قایق های مخصوص این تفریح می شوند. هر فردی پاروی خود را دارد  باید در شرایطی که جریان آب آرام است پارو بزند. این قایق ها با یک مربی کاملا حرفه ای هدایت می شود.

رفتینگ آنتالیا هم هر روز در اطراف این شهر برگذار می شود و یکی از محبوب ترین تفریحات آنتالیا بخصوص در بین ایرانی هاست.

پیشنهاد می کنیم در سفر به انتالیا حتما آن را امتحان کنید و لحظه لحظه ی یک روز خوش و شاد و پرهیجان را در آن تجربه کنید و لذت سفرتان را به یاد ماندنی کنید.

رفتینگ آنتالیا چگونه است؟

شاید برایتان سوال باشد که رفتینگ آنتالیا چطور است و آیا به اندازه ی  کافی هیجان دارد و مهمتر از آن آیا امن هست؟ در جواب این سوال باید گفت که در آنتالیا، رفتینگ روی رودخانه ای وحشی در اطراف شهر انجام می شود. برای این تفریح اول مربی ای حرفه ای هر آنچه لازم است بدانید را به شما یاد می دهد تا در هنگام آن بتوانید به خوبی شرایط را کنترل کنید. بعد از این آموزش ها، به بالای کوهی برده می شوید که رودخانه از آن سرچشمه می گیرد. سفر هیجان انگیز شما از اینجا آغاز می شود…